משדר חיזוק מיוחד בתשעה באב • "קול חי"

יונתן שורק No Comments on משדר חיזוק מיוחד בתשעה באב • "קול חי"

במהלך תשעה באב יום חורבן בתי מקדשינו ייערך משדר וידאו מיוחד באתר קול חי על ידי גדולי הרבנים ומשפיעי הדור | זאת ועוד לאחר קריאת מגילת איכה מפי חזנים ידועים בנוסחי תפילה שונים | "כל המתפלל על ירושלים זוכה ורואה בשמחתה" | צפייה מחזקת:

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תשעה באב הוא יום השיא המגיע בסופה של תקופת "בין המיצרים". יום צום זה הינו החמור מבין ארבעת צומות החורבן שקבעו חז"ל. ביום זה התאבל העם היהודי לאורך הדורות על חורבן בית המקדש הראשון ובית המקדש השני.

מלבד שני מאורעות קשים אלו, שאחריהם הוגלה עם ישראל באכזריות מארצו והריבונות היהודית בארץ ישראל הגיעה לקיצה. בתאריך זה קרו אירועים קשים נוספים לעם ישראל: "חמישה דברים אירעו לאבותינו בתשעה באב" אומרת המשנה.

"חמשה דברים אירעו את אבותינו בשבעה עשר בתמוז וחמשה בתשעה באב… בתשעה באב נגזר על אבותינו שלא יכנסו לארץ וחרב הבית בראשונה ובשנייה ונלכדה ביתר ונחרשה העיר. משנכנס אב ממעטין בשמחה" (מסכת תענית כו, א).

כמה דקות לאחר צאת השבת וכניסת צום תשעה באב עד סוף יום האבל, ייערך משדר וידאו מיוחד באתר "קול חי" על ידי גדולי הרבנים בדורנו ומשפיעיו. זאת ועוד לאחר קריאת מגילת איכה מפי חזנים ידועים בנוסחי תפילה שונים.

יהי רצון שיתקיים בנו ובכל עם ישראל העניין שלשמו אנחנו מתפללים כל כך: "כל המתפלל על ירושלים זוכה ורואה בבניינה".

יהונתן שורק – מנהל אתר "קול חי"



0 תגובות